BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 24, 2011

result SPM ku!!!

aku agak terkilan sket la ngan kputusan aku..walaupon kputusan ni lg baek dr kputusan trial n prikse2 yg sbelom2 nih..tp aku still terkilan..aku dpt 1 je A..aku target ad la dalam 4 A..BM,,SEJ,,MATH,,P.ISLAM aku target bole la kot dpt A..tp xdpt..yg dapat BM je..adoiyai..yg laen tu B+ plak tu..lg sket je nak A..pnye la kdekut penande kertas tu..haish..haha..tp aku bersyukur je ape yg aku dapat..aku da usaha..ni yg aku dapat..ALHAMDULILLAH...skarang pale otak aku tgh serabut dok fikir nak amek ape...ikot aku,,aku nak bisness or akaun..tp mak aku sruh amek MEDICAL..huh..aku xnak..tp mak aku pnye ckp..aku mne la pndai nak berdebat ngan mak aku..tp mak aku xde la cam memakse aku sruh amek medical..die bg cadangan je..die kate amek la medical...fikir kan satu cost yg ad profesion ..contohnye cam medical la..haha..akak aku lg la..sruh aku amek nursing...HARRITH jd STAFF NURSE...gile kentang..haish...no no no...haha..hmmmm..dilema aku di wadnye...msalahnye aku xtau nak ckp ape ngan mak aku..aku mnat bisnes..tp...ntah la..da dr kcik sume kputusan tntang aku mak aku yg wad..so,,bile da sampai tahap ni..aku jd serba salah nak bantah ckp mak aku..haish..xpe la..aku rase aku akan ckp gak kt mak aku psal ape yg aku mnat..kalu mak aku stuju..aku akan apply bisnes atau akaun..but don't u worry umi..adik akan amek gak medical klau adik xdpt bisnes or akaun ok..hehe...but not in nursing...xnak la jg nurse..hehe..
so,,aku rase smpai sini je dulu kot,.sambung story psal ni lg klau aku dpt mne2 ofer..ok..

~_~

0 comments: