BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 13, 2011

KAW HEBAT LA SGT KAN!!

 wow..long time no see ni..haha..enrty aku wad julung2 kalinye ni psal sorang classmate aku ni..sbelom tu meh aku cite prangai die dulu.. die ni sbenarnye 1-poyo..nak tau kan kenape die poyo.? haa,,die ni xmatang lg.. tp nak wad macam yg die da matang sgt..tu yg jadi  poyo tu.. 2-die ni suke ngadu kt lecturer.. sket2 lecturer.. bodo btol.. 3-die nak take serius sume grauan.. mknenye die xbole di wad bergrau la.. yela.. matang kan..puihh..oke..skarang sambung ke crite yg wad aku bengang kt die.. die ni ade suke kt sorang budak pompuan ni.. pompuan tu dak klas aku gak.. tp xkesah la.. die penah declare kt ktorang yg pompuan tu awek die.. oke.. but the problem is, pompuan tu ckap x.. dorang just kawan.. tp xkesah la.. bkan masalh aku..

  nak dijadi kan citer, satu malam ni ktorang study same2 kt library. pompuan yg die minat tu ade skali ngan ktorang.. tp jantan keparat tu xde la..abis study ktorang lepak kt depan satu dewan kt uitm perak ni.. lepak sambil bergambar la.. da bergambar bergambar bergambar.. aku pon terlintas nak bergambar ngan pompuan yg jantan ni minat tu..ni gambar nye :



 abis brgmbar..then balek.. aku pon upload la kt fb gambar tu.. lpas upload,, saje2 la nak tag si jantan ni. lpas die tgk gambar tu.. die pon komen la.. die melenting2.. aku ckap la.. rilek la.. grau je ni.. xkan jeles kot.. die ckp AKU TAK JELES.. huh! die bole ckp die xjeles... aku pon ape lg. kacak luar kacak dalam,,komen kacak2 la kan.. haha.. aku cakap la,,klau kaw xjeles xdenye kaw nak melenting camni.. pastu die marah marah marah.. aku pon rlpy rlpy rply la komen die.. sampai pggl back up tu .. aku pon layan rply komen back up die tu.. yg pelik nye mase backup die dok xhengat dunia komen..die diam 45ribu bahase.. xkomen pape langsung.. panas da aku time tu.. tp xpe.. bole chill lg.. pastu mmber roomate aku ade la mnyampok sket.. die pnya melenting habaq hang.. die makinye roomate aku tu.. wahh!! btol pnya bangsat prangai.. aku pon komen la.. time mmber kaw mnyampok.. pandai plak kaw ttop mulut..cis!!.. then korang nak tau die ckp ape.?? die ckp.. "da la harrith.. aku xnak gado.. kaw mntak maap kt aku..bnde ni setle"..wah lg skali.. bnyak CHANTEK die pnye muke.. aku xbg chance.. aku ckp "aku nak bergurau..pastu kaw nak melenting n kaw siap maki mmber aku.. aku bole diam lg da cokop BAEK BRO.." .. pastu die pon komen bnde pelik2.. aku da malas nak layan..

  tp kawan2.. yg wad aku tambah saket ati..jantan keparat ni gi mngadu kt lecturer.. die ckp kt lecturer die xselesa blaja satu klas ngan aku.. sudah,,lecturer tu jmpe aku tnye aku ape aku da  wad kt jantan keparat ni.. aku tnye lecturer tu.. ade x die ckp nape die xselesa.. lecturer aku ckp xde.. die xnak crite.. aku pon ape lg.. kaw hengat aku nak diam.. xde mknenye .. haha.. aku pon crite A to Z kt lecturer tu.. hamek kaw.. haha.. tergelak2 lecturer tu dgr cite aku.. last2,, lecturer tu sruh aku jmpe jantan ni n setle kan hal ni as soon as posible.. die xnak jantan tu wad muke presure dalam klas.. aku pon oke je la..

  malam tu ingt nak jmpe la die.. aku pon sruh mmber aku ni jmpe die n ckp yg aku nak jmpe die.. tp die ckp die xleh.. die nak kluar gi ipoh malam tu.. yg mmber aku ni pnye la pandai gi tnye kaw marah ke kt aris.. korang nak tau die jawab ape?? die jawab "aku nk bergado da ngan aris" .. aku dgr mmber aku tu citer.. naek antu pale aku.. brgelombang darah anak melaka.. eh!! PANTANG ANAK MELAKA DICABAR2 TAU..siak btol.. naseb kaw baek la jantan,, kaw xde malam tu eh,, xpe xpe.. kite tggu esok malam.. kaw nak tau care orang melaka bergado ea.. xpe,,meh abg ajau.. haish.. but.. unfortunately... malam esok(malam td) nye pon die xde dalam kampus gak..siak siak.. puih..xpe! kite tggu ari esok..cane pon aku akan jmpe kaw gak..kaw skelas ngan aku la der..

kawan2...tggu smbungan cite ni..klau aku rajin nak crite la.. oke.. :)) haha

0 comments: