BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 9, 2011

mungkin ke mimpi jadi kenyataan?

Assalamualaikum. salam sejahtera. salam perpaduan . SALAM SATU MALAYSIA ! haha. ok. long time no see again. entry saya pada kali ni adalah berkenaan mimpi saya pada malam 11/10/2011 . aku mimpi satu bnde yang bole dikategori kan sweet dreamssssss. haha. memang betol betol sweet kot. haha. sangat suka.haha

sebenarnye aku mimpi seseorang . cewah. haha. aku mimpi aku gi makan dengan die di dewan makan uitm perak. die ddok sebelah aku. aku tgh bace surat khabar sambil tangan kiri aku atas surat khabar and tangan kanan aku kt atas meja. die dduk sbelah kanan aku. and at the same time die pon tgh baca surat khabar juga. die punya tangan kiri mula mula sbelah je dengan tangan aku. lepas tu. dalam mase tak berapa nak lama. jari manis die da kene ngan jari manis aku. wah. haha. lepas tu dalam masa yang tak berapa nak lama juga. die da pegang tangan aku. then aku pandang die . die pandang tempat laen. malu la tuu.. aha.. pastu dok baca surat khabar sama sama sambil berpegang tangan smpai la aku terdengar bunyi phone aku and aku terjage. WTF! asal mimpi oi..asal tak jadi betol betol. haha. tak bole juga. haram oww pegang tangan pompuan bukan mahram. haha.

tapi seriusly. aku sangat suka dengan mimpi aku kali ni.

MUNGKIN KAH MIMPI INI MENJADI KENYATAAN? jengjengjeng. (tak perlu la jadi kenyataantak baek pegang tangan pompuan.dalam mimpi takpe.but in real life. no no no.)
<3

0 comments: