BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 29, 2012

oh keputusan

O.M.G !!! wahh. long time no see la. busy la. and kalau ade free, malas pulak nak update blog ni. but suddenly, terasa nak update pulak. haha.

OK. entry kali ni ingt nak cite pasal keputsan. quite dissapointed la. tak macam yang saya harap kan. TETAPI. saya hamba ALLAH yang sangat kerdil ni, menerima segala ketentuan ALLAH ni dengan redha. sebab saya tahu setiap yang ALLAH tentukan mesti ade hikmahnya. mungkin hari ni saya kecewa. but in future. sapa tahu kan. 

TETAPI !! haaa. terkejut tak. haha. tetapi satu benda yang saya sangat takut dengan keputusan ni. saya takut saya mengecewakan my beloved umi. ohmaii. seorang ibu mestilah tak kan bgtahu anak anak die kalau die kecewa kan. haa. tu la yang saya takut. berdosa kan kalau buat seorang ibu kecewa. haish. 

I LOVE U SO MUCH UMI. I WILL WORK HARD TO MAKE U PROUD OF ME. saya tak nak lain. saya nak umi saya sentiasa happy. sentiasa bangga dengan saya. kalau keputusan yan baik tu bukan utk kebaikan saya pon saya tak kesah. as long as utk membahagiakan seorang mak yang da banyak berkorban utk saya. CUKUPLAH. 

ALLAH maha pemurah. PERCAYA TAK???? macam mana boleh tak percaya. TENGOK NI!! ALLAH da murahkan rezeki saya tulis entry ni. tapi kita tak boleh nak berlebih lebih la. kita kene berhenti juga. hehe. JADI. sampai sini dulu entry saya. yang baik datang dari ALLAH. saya manusia biasa yang lemah dan tak boleh lari dari membuat silap. kalau ade salah saya dalam meng-update blog saya ni. maafkan saya okay. Assalamualaikum :) 


0 comments: