BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 19, 2011

kaw ni cina...tp ckp cam keling...!!!

bos aku ni wad hal lg..semalam die ckp ari ni ari last aku kt seksyen18...sbb die nak ttop kdai kt situ...so,,die sruh aku dtg esknye(19/01)  kemas2 brang2 kdai..tggu die dtg n tros pndah blek ke PAS...aku pon dtg pg ni,,aku kemas brang2 kdai n aku pon tggu la die...tggu punye tggu die xsmpai2...kol 4ptg die kol aku...die bole ckp pndah esk(ari khamis 20/01),,ari ni u bkak kdai cam biasa...huh...aku pnye m'nyirap.. .tp aku xla maki die...aku just ckp sy suda kemas la bos...n die kate lori xde ari ni...esk baru ad...pale otak die la...lori xde tp kol4 baru bgtau aku....aku mnggu dr pg ni nak jd ape...huh....disbb kan die bos...aku just ckp OK BOS...walaupon dlm ati aku da maki2 da cine ni...haha....arap muke je cam cine..tp ckp cam keling..huh..tau la kaw ngan keling same2 xsunat...haha...

ASTAGHFIRULLAHALAZIM....fuh.. :-)

0 comments: