BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 15, 2011

TEKNIK1

mule2 aku msok klas ni,,aku berpndapat yg klas ni bese je..same cam klas aku mse aku drjah1 smpai aku tgktan3...tp.......lepas hmpir stengah tahun aku ddok dlm klas tu...aku da rase klas ni cam happning gile...ari2 aku dtg skola xsah klau aku xgelak...tp time tu aku xsdar lg yg klas ni len dr klas2 yg pena aku takluki..haha...zaman tingkatan4 aku pon brlalu...aku mseh xsdar yg klas ni laen..aku mule msok zaman pelajar tgkatan 5...ari pertame aku brgelar plajar tgktn 5,,satu je yg ad dlm pale otak aku...aku xsabar nak abskan zaman skola ni...tp......lepas peperiksaan percubaan SPM abs...aku mule rase yg aku xleh nak tgglkan klas 5TEE1 ni...aku da mule sedar yg ktorang dlm klas ni da mcm satu fmily....ktorang brgurau same2...gelak same2..ktuk org same2...klau nak kuar gi memane pon same...gi jln raye same2..pndek kate klau bole sume  bnde nak wad same2...tmbah pulak ckgu2 yg mngajar ktorang mmng satu pale ngan ktorang..haha..prasaan aku mkin ketara bila SPM da nak dkat...time tu dlm pale otak aku da fkr aku xleh tggl kan dorang...dorang da xcam kawan aku...dorang da cam adk bradik aku...huh!!..20DESEMBER2010..ari terakhir aku dgn dorang...aku mmng rase down gile mse tu..tp aku llaki...aku xtnjok la...aku wad cam aku hppy gile...abs je paper ekonomi kol 4ptg...aku pon amek gmbau ngan dorang...aku sruh dorang sign kt baju aku and mcm lg la...aku rase cam sayu je ati aku mase nak blek...aku rase cam nak ngis pon ad...tp aku balek la jgak...smpai umah aku smbhyg...lps tu aku tido...aku bgn kol7sengah mlm,,bnde prtame yg mncol kt pale otak aku ni adlah.............DAK2 5TEE1...huh...time tu aku rase sdih gile...aku da xleh da nak brgurau ngan dorang,,lpak ngan dorang,,gelak ngan dorng...da xde lg sore bulat ngan cite2 gebangnye...da xde lg sore arep yg mnyakitkan ati aku...da xde lg sore sepet yg brckp smbl tido...mcm2 lg la....aku rndu sume bnde tu...huh....tp..........ktorang da ad klas baru kt fb...group 5tee1...aku arap group tu akan wujud smpai  bile2..walaupon da ad yg kate nak kuar group tu....tp aku pduli hape!!haha...even if tggl 2org je pon dlm group tu...aku still  nak truskan riwayat group 5TEE1..huh!!!...pd kawan2 aku bekas pelajar 5tee1....i love u all.....jgn lupe aku k.....huhu

0 comments: